Spolehlivost
Již 20 let na trhu
Telefony, navigace, vysílačky, wearables Yeastar P550 IP PBX, až 8 portů, 50 uživ., 25 souběžných hovorů, rack, integr.
Yeastar P550 IP PBX, až 8 portů, 50 uživ., 25 souběžných hovorů, rack, integr. Call Centrum a panel
Nová IP PBX ústředna, pro 50 uživatelů / klapek a 25 současných hovorů, vč. automatického nahrávání hovorů, kovové provedení, rack, integr. Call Centrum a panel operátora na rok v ceně.
Max. 50 uživatelů (klapek) a 25 souběžných hovorů
Možnost rozšířit o S2/O2/SO/BRI nebo GSM moduly
Automatické nahrávání hovorů v ceně
Zcela nový, výkonnější hardware
Nový design webového…
Kategorie: Telefony VoIP, IP, Skype
Kód: 3282851PN: 10001213Výrobce: YeastarZáruka: 6 měsíců
Výrobek pochází z oficiální české distribuce.
20 006 Kč včetně DPH
Cena bez DPH: 16 534 Kč
Běžná maloobchodní cena: 24 161 Kč
Ušetříte 4 155 Kč (17,2 %)
Cena bez DPH: 16 534 Kč
Běžná maloobchodní cena: 24 161 Kč
Ušetříte 4 155 Kč (17,2 %)
Cena po registraci:
19 967 Kč
Cena bez DPH: 16 502 Kč
19 967 Kč
Cena bez DPH: 16 502 Kč
Skladem poslední 1 kus
Kdy zboží dostanu?termín / cena přepravy
Na prodejně v Olomouci (po objednání)již 7.5. / ZDARMA!
Přepravní službou (ČR)10.5. / od 120 Kč
Uvedený termín je průměrná doba doručení uvedenou službou.
Toto zboží je možné koupit pouze na IČ.
Popis produktu
Nová IP PBX ústředna, pro 50 uživatelů / klapek a 25 současných
hovorů, vč. automatického nahrávání hovorů, kovové provedení, rack,
integr. Call Centrum a panel operátora na rok v ceně.
Max. 50 uživatelů (klapek) a 25 souběžných hovorů
Možnost rozšířit o S2/O2/SO/BRI nebo GSM moduly
Automatické nahrávání hovorů v ceně
Zcela nový, výkonnější hardware
Nový design webového rozhraní
Služby jako hlasový průvodce (IVR), vyzváněcí skupiny, fronty, konference, a další
Možnost použití integrovaného call-centrového řešení včetně detailních reportů a panelu operátora
Ústředna Yeastar PBX P550 obslouží až 50 uživatelů - klapek. Jde o modulární ústřednu, je tedy možné rozšiřovat počet jejích portů vložením přídavných modulů. Ústředna je vyrobena z pevného kovu a je vhodná pro použití v racku, kde zabírá 1 pozici (1U).
Podporované moduly jsou S2 (2x analogový telefon), O2 (2x analogová linka), BRI (2x ISDN2), SO modul (1x an. telefon, 1x an. linka), 3G (1 x GSM kanál, modul verze SIM800), a LTE (1 x 3G/4G kanál). Ústředna obsahuje 4 pozice pro moduly.
V ústředně je možné použít jak SIP/IAX trunky pro připojení k VoIP operátorům, tak jednotlivé SIP účty používané obvykle pro připojení VoIP telefonů.
Yeastar ústředny řady P obsahují nové, uživatelsky velmi přívětivé, webové rozhraní. Oproti řadě S-Series byl přepracován design a přidána řada nových funkcí. Mezi ně patří např. možnost přidělovat detailní oprávnění jednotlivým uživatelům, centrum událostí, interaktivní dashboard nebo vykreslování grafů ukazujících zatížení ústředny.
Max. 50 uživatelů (klapek) a 25 souběžných hovorů
Možnost rozšířit o S2/O2/SO/BRI nebo GSM moduly
Automatické nahrávání hovorů v ceně
Zcela nový, výkonnější hardware
Nový design webového rozhraní
Služby jako hlasový průvodce (IVR), vyzváněcí skupiny, fronty, konference, a další
Možnost použití integrovaného call-centrového řešení včetně detailních reportů a panelu operátora
Ústředna Yeastar PBX P550 obslouží až 50 uživatelů - klapek. Jde o modulární ústřednu, je tedy možné rozšiřovat počet jejích portů vložením přídavných modulů. Ústředna je vyrobena z pevného kovu a je vhodná pro použití v racku, kde zabírá 1 pozici (1U).
Podporované moduly jsou S2 (2x analogový telefon), O2 (2x analogová linka), BRI (2x ISDN2), SO modul (1x an. telefon, 1x an. linka), 3G (1 x GSM kanál, modul verze SIM800), a LTE (1 x 3G/4G kanál). Ústředna obsahuje 4 pozice pro moduly.
V ústředně je možné použít jak SIP/IAX trunky pro připojení k VoIP operátorům, tak jednotlivé SIP účty používané obvykle pro připojení VoIP telefonů.
Yeastar ústředny řady P obsahují nové, uživatelsky velmi přívětivé, webové rozhraní. Oproti řadě S-Series byl přepracován design a přidána řada nových funkcí. Mezi ně patří např. možnost přidělovat detailní oprávnění jednotlivým uživatelům, centrum událostí, interaktivní dashboard nebo vykreslování grafů ukazujících zatížení ústředny.