Jak by se od inspirace Falloutem dalo čekat, příběh začíná velkou
válkou. Tedy spíše jejími následky. Po ničivé jadernéválce zůstala
Země zpustošená a zbytky přeživších se odstěhovaly hluboko do
podzemních bunkrů, aby unikli následkům radiace. Ani tam jim ale
nebylo dopřáno nalézt klid. Dlouhý pobyt v těsné podzemní izolaci
totiž zanechává následky na lidské psychice. Proto mají školení
psychologové pro jednotlivé komunity větší důležitost, než by se
před válkou mohlo zdát.Vy se ujmete role jednoho z nich - Alberta
Tokaje. Dosud jste pomáhali ostatním,teď musíte pomoct hlavně sám
sobě. Přestože se obyvatelé bunkrů snaží vytvořitnovou fungující
společnost, ukáže se, žepřed některými hrozbami je nemůže nic
ochránit. Čeká vás nebezpečná cesta za odhalením hrozného
tajemství, při němž sevydáte nejen do temného podzemí, ale i na
nebezpečný a zamořený povrch země. Neexistuje žádná vláda, žádná
doprava, žádná policie, žádná pomoc. Musíte přežít!
""Vize konce světa v roce 2012? Mix Falloutu a Dead Space...""
- Post-apokalyptický svět ve stylu slavného Falloutu, obří města,
tunely, bunkrya doly
- Zajímavý příběh s nečekanými zvraty
- Zajímavé logické minihry a úkoly - hackování přístupů ke dveřím,
nahazování generátoru, ovládání jeřábu ap.
- Boj zblízka i zdálky
- Napínavé bitvy s obřími bossy - jsou silní, téměř nezranitelní a
navíc perfektně animovaní (např. umí vrhat velké objekty, které by
člověk neuzvedl)
- Dynamický boj zblízka - můžeš krýt údery soupeře, uskakovat,
načasovat svůj útok
- Rozliční protivníci - pouliční vrahouni, zmutovaní netvoři,
přízraky aj.
- Rozličné zbraně (pistole, útočné pušky, trubky, sekyry, prkna,
srpy, kladiva aj.)
- Pár dynamických sekvencí (QTE), např.při pronásledování nepřáteli
- Výborná grafika a efekty postavené naUnreal Engine 3, dynamická
hudba